Make orders for websites and PC / mobile applications

luni, 11 iunie 2012

Articol nou pe Dan-Marius.ro - Melodia zilei Gotye and Kimbra - Some study that I used to know

Gotye and Kimbra - Some study that I used to know

Adaugata in 11 iunie 2012 Categoria: Melodia zilei

Melodia asta este o parodie, dar îmi place suficient de mult ca s-o pun melodie a zilei... (deşi am ezitat între melodia zilei şi amuzante). Pe scurt, Gotye şi Kimbra cîntă despre pierderea a două chestii care-s foarte utile pentru toţi: cunoştinţele de matematică de bază şi ortografia. Eu aş adăuga şi gramatica, considerînd numărul imens de greşeli pe care le fac românii.[...]

mai mult exista 0 comentarii


Va invitam sa vizitati pagina in continuare. Aici puteti gasi lucruri interesante.

We invite you tu visit the page again. Here you can find some interesting stuff.

Posted via Dan-Marius.ro Gotye and Kimbra - Some study that I used to know Adaugata in 11 iunie 2012 Categoria: Melodia zilei Melodia asta este o parodie, dar îmi place suficient de mult ca s-o pun melodie a zilei... (deşi am ezitat între melodia zilei şi amuzante). Pe scurt, Gotye şi Kimbra cîntă despre pierderea a două ch ... from danmariuss's Space

Gotye and Kimbra - Some study that I used to know Adaugata in 11 iunie 2012 Categoria: Melodia zilei Melodia asta este o parodie, dar îmi place suficient de mult ca s-o pun melodie a zilei... (deşi am ezitat între melodia zilei şi amuzante). Pe scurt, Gotye şi Kimbra cîntă despre pierderea a două ch ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu